24. 9. 2014

Jednoho dne, možná...


Název: Jednoho dne, možná..
Autor: Lauren Grahamová
Originální název:  Someday, someday, maybe
Rok vydání: 2013
Počet stran: 329
Nakladatelství: x. y. z.







Nikdo z vás nemá nejmenší tušení, jak moc jsem jásala, když kina přistála v mých rukou a já ji mohla konečně přečíst. Nejenom že ji napsala má oblíbená herečka, ale ten příběh, který stvořila, opravdu stojí za to. Což jsou vlastně takové dva bonusy v jedno, nebo ne?

Hlavní hrdinkou je mladá Franny, která se přistěhovala do New Yorku, aby si splnila svůj sen. Chce se stát herečkou. A to za každou cenu. Navíc si dala tříletou lhůtu, v níž by se tento sen měl vyplnit, a ta už skoro pominula. Samozřejmě nechybí ani muž jejich snů, který se jí konečně ozve! Ale je to ten pravý?


A ta obálka. Jedna z nejkrásnějších, které mám ve své knihovně. Hlavním tématem není lovestory, jak by si asi většina myslela. Téma, kolem kterého se točí celý příběh je HERECTVÍ. Onen milostný příběh je vlastně jenom jakousi dekorací a doplňkem v pozadí. Já se celou dobu bála, že se tou herečkou vlastně vůbec nestane a pořád bude jen tou dívkou z reklamy. A stejně jako Franny jsem se bála, že tříletá lhůta uběhne a ona se bude muset vrátit domů s nepořízenou. V mnoha věcech mi Franny připomínala její stvořitelku v seriálu Gilmorova děvčata. A proto jsem si ji tolik oblíbila.



Jsem ráda, že jsem knihu četla a že ji mohu doporučit všem, které znám. Protože je neuvěřitelně milá, čtivá a kolikrát se vám objeví i úsměv na tváři, jak moc vtipná je. Z celého srdce doufám, že Lauren napíše ještě nějakou knihu. Podle mého má neuvěřitelný talent na milé a vtipné knihy. Myslím si, že spisovatelka Grahamová je přesně taková jako Franny. Milá, vtipná, okouzlující a jedinečná.  Knížku mi poskytl webmagazín Rozhledna a já jím tímto moc děkuji. 

Jsem si jistá, že nikoho nepřekvapí mé nádherné hodnocení. Knížku paní Grahamové ohodnotím plným počtem, protože si to podle mého zaslouží. Rozhodně po ní sáhněte a přečtěte si tento příběh plný humoru, splněných snů a nějaké té lásky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)