12. 9. 2014

(Ne)Knižní unboxing

Zdravím a vítám vás u unboxingu, který není tak úplně knižní. A přesto mi udělal neuvěřitelnou radost. A co nám veliká obálka střežící obrovský poklad přinesla?




Tuším, že to s velkou pravděpodobností nepotěší všechny, ale já si koncert Tomáše Kluse rozhodně nenechám ujít.:) Již jednou jsem navštívila jeho koncert a ty pocity, se kterými jsem odcházela, jsou neskutečné. S tím přichází jedna otázka: Chtěli byste vyprávění o květnovém koncertu? 

Co týden přišlo vám? :)

6 komentářů:

  1. asi jsem trapna, ale ja vubec nevim, kdo to je, jako jmeno znam, mozna jednu pisnicku taky, ale to je tak vsechno O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemusíš být hned trapná. :) Každý posloucháme něco jiného, každý zná něco jinýho. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady se někdo má! Pořádně si to užij :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc! :))Celý den popíšu do podrobna :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné!!! :) To ti závidím...taky bych jela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Závist není pěkná vlastnost. :D Mám ráda tu energii, která na jeho koncertech je. :)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)