1. 1. 2015

Rok 2015?

Mí drazí a milovaní čtenáři.
Rok 2014 utekl jako voda a najednou tu máme rok nový a já pořádně nevím co psát, co vám přát a co vám ve skutečnosti chci říct. V první řadě vám popřeji krásný rok plný nových a nezapomenutelných zážitků, spoustu skvělých knih a příběhů. Rok 2015 bude plný báječných filmů, nově vydaných knih a všeho, co si správný knihomol může přát.



A co vám mohu slíbit já jakožto autorka tohoto blogu?  Spoustu článků, které už mám předepsané (nebo ještě v hlavě), nové rubriky (např. Týden s knížkou, pokračování Měsíčních objevů a přešlapů, samostatné články o mých oblíbených a mnou nenáviděných postavách..) a pokud to už mohu napsat, také projekt s jedním úžasným blogem a jeho báječnou autorkou. Nejsem si tak úplně jistá KDY to vypukne, ale věřte mi, že to bude stát za to. 




S jakou knihou začínám rok 2015? Beru do ruky knihu, kterou jsem si nikdy nechtěla přečíst, protože podle mého bylo obrovským BOOMEM a těm já se vyloženě vyhýbám. Nejprve jsem viděla její filmové zpracování a to jsem si okamžitě zamilovala. Bylo to úplně něco jiného a z celého srdce doufám, že mě kniha nezklame.



Co čtete vy? A jaké knihy vám donesl Ježíšek/Rodiče/Santa Claus? :) 

3 komentáře:

  1. Tak to už se těším! :) Já čtu Alice v říší divů (a za zrcadlem). Zůstaň se mnou jsem viděla film moc se mi líbil, ale knížku číst nechci, autorky styl mě příliš nezaujal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný rok 2015 aj tebe :)
    Ja momentálne čítam knižku Moje sladké 16. storočie. A Zostaň so mnou je skvelá kniha.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano! Bude projekt a užijeme si ho a čtenáři také:)

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)