14. 1. 2015

Winter is coming TAG

Letošní zima je jako aprílové počasí a upřímně. To se mi ani trochu nelíbí. Proto jsem se rozhodla pro tento TAG plný zimy, sněhu a těch zasněžených Vánoc, kterých jsme se (opět) nedočkali.  Hned na začátek říkám, že nikoho nominovat ani tagovat nebudu. Pokud se chcete zapojit, budu jenom ráda. :) Autorkou tagu je  Wanderer z blogu Knížní svět a já jí tímto děkuji za další originální TAG. Vezměte si šálek horkého nápoje a zachumlejte se pod deku. Bude to studené!








1. Sníh - Je krásný, když napadne poprvé, ale potom už začne lézt na nervy.  Vyber knihu, kterou jsi miloval/a, ale s odstupem času ti lezla na nervy.

Game of thrones:
Myslím, že to bude celkově série Game of thrones. Přečetla jsem polovinu prvního dílu a zamilovala se do toho. Pak se to u nás na škole rozmohlo a všichni mluví o Stracích, krásné matce draků a bastardech.  Mně kniha nikde nezačne lézt na nervy (pokud nepočítám Stmívání), avšak tento BOOM mě úplně odradil od toho, abych ve čtení pokračovala.


2. Sněhová vločka - Něco nádherné a vždy jedinečné. Vyber knihu, které vyčnívá od všech, co jsi kdy četla

Hvězdy nám nepřály:
Doufám, že teď nebudu vypadat jako nějaká bláznivá puberťačka, ale Hvězdy nám nepřály jsou pro mě jasnou vyčnívající knížkou. Za svůj život jsem přečetla hromadu knih, ale žádná nebyla takhle "jiná". Pro mne je to kniha plná lásky, naděje, malého nekonečna. Na druhou stranu pak i smrti a beznaděje. 


3.Sněhulák - Je to vždy zábava, když se staví s rodinou. Vyber si knihu, která je vhodná pro celou rodinu.

 Saeculum
Do této knížky jsem se zamilovala téměř okamžitě a myslím si, že by se do ní zamiloval i zbytek mé čtenářské rodiny. Je úplně jiná, napínavá, s romantikou a vším co dobrý příběh potřebuje. 


4. Vánoce - Vyber knihu, které tě po přečtení zahřeje

 Zavržený:
Já vím, já vím. Pořád tu knihu budu vychvalovat. A i v tomto tagu se pro ní našlo místo. Ale víte proč jsem jí zvolila? Proč by mne po přečtení měla zahřát? Protože pak mám alespoň pocit, že na tomto světě nejsme "sami", že tu nejsou jenom dobří a zlí lidé. Že je tu i něco víc.


5.Ježíšek - Vyber knihu, kterou jsi chtěl/a dostat na Vánoce dostala na Vánoce

 Zůstaň se mnou:
Viděla jsem před pár týdny film a když jsme den potom šly s mamkou do knihkupectví, musela jsem ji mít. Překvapila mne, rozplakala, tak proč ji nemít ve své knihovničce. Tohle dokáže jen velmi málo knih.


6.Koulování - Je to bolestivé, když tě zasáhne koule do hlavy. Vyber knihu, při které jsi cítila nejvíce emocí.

 Ten, kdo stojí v koutě (Charlieho malá tajemství)
Do filmu jsem se zamilovala okamžitě. Opravdu! Po první minutě jsem věděla, že to pro mne bude srdcová záležitost.Knihu jsem sháněla dlouho, velmi, velmi dlouho. Nakonec jsem ji sehnala ve formě e-knihy a za jeden den ji přečetla ( recenzi očekávejte každým dnem).


7.Sáňování - Všichni jsme to milovali. Vyber knihu, kterou jsi miloval/a jako malá. 

Když jsem byla malým špuntem, moc jsem nečetla. Začala jsem kolem třináctého roku mého života a to už se jako dětství moc nepočítá. 


8.Omrzlina - Vyber knihu, ze které jsi byla zklamaná.
  Hledání Aljašky
Po přečtení Greenových Hvězd jsem od Aljašky čekala mnohem více a ona mne zklamala. Netvrdím, že to byl přímo průšvih. Líbila se mi. Ale nadšená jsem z ní tedy nebyla.






A jak tak koukám, to už by pro tento tag mělo být  vše. 
Vzhledem k tomu, že jsem nemocná, budu do konce týdne přidávat každý den článek a myslím, že se máte na co těšit. A pokud nevíte co s blogem, šup tam se zimním tagem! :)




7 komentářů:

  1. Jej, ten pocit, když znám všechny knihy, ale zatím jsem ani jednu nečetla. :/ No, jo když já is na Greena a jiné tyto autory životních příběhů asi nepotrpím... na svoji omluvu chci říct, že do Game of Thrones se chci pustit :D , tak jsem zvědavá, jak se mi budou líbit...
    Nedávno, respektive před dvěmi dny, jsem tento TAG taky dělala :D,snad nevadí, kyž zanechá odkaz, kdyby ses chtěla mrknout :) -> http://anika-rodriguez.blogspot.cz/2015/01/winter-is-here-book-tag-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvělý tag :-) určitě se do něj zapojím. a jinak souhlasím - když něco objevíš a líbí se ti to a pak to objeví "zbytek lidstva" a udělá z toho skoro šířící se nákazu, taky mě to odrazuje...

    OdpovědětVymazat
  3. Zůstaň se mnou a Hvězdy nám nepřály jsem četla, na Saeculum a Hledání Aljašky se teprve chystám.
    Pěkný TAG, knihy jsi opravdu vystihla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hvězdy nám nepřály i Hledání Aljašky jsem četla. Myslím si, že není dobré tyto dvě knihy srovnávat. Hvězdy jsou prostě jedinečné a žádná Greenova kniha už nebude taková :)

    OdpovědětVymazat
  5. S Hvězdy nám nepřály naprosto souhlasím, ta kniha je prostě jedinečná. Zůstaň se mnou je hezká kniha, ale bohužel mě zklamala, protože všichni o ni tvrdily jak je dokonalá, ale mě zas až tak nezasáhla. Ten, kdo stojí v koutě si chci dlouho přečíst, tak doufám, že se k tomu dostanu, protože to vypadá fakt senzačně! Ani mi neříkej že tě Hledání Aljašky zklamalo. Já to teď chci číst a doufám, že to bude skvělé! jsou na to hodně rozdílné názory. :) Jinak skvělý tag! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je vážně pěkný TAG! Myslíš, že bych si ho od tebe mohla propůjčit pro svůj blog :)?

    Jinak četla jsi od Greena Papírová Města? Jsou v mnohém podobná Hledání Aljašky (mimochodem mně se ta kniha moc líbila), ale i tak rozhodně stojí za přečtení. Green je úžasný spisovatel!

    OdpovědětVymazat
  7. Looking for Alaska som nemala v pláne čítať, ale teraz keď vidím ten citát o tom začínam riadne premýšľať :3

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)