25. 10. 2014

Poslední čarodějka

Název: Poslední čarodějka: Mlžné kameny
Autor: Christoph Marzi
Originální název: Malfuria: Das Geheimnis der sigenden Stadt
Počet stránek: 248
Rok vydání: 2014
Nakladatelství: Fragment



ANOTACE:
Catalina Soleado má nebezpečné nadání. Dokáže měnit svět jedním tahem pera. Její schopnosti by rády zneužily stíny, které začínají ovládat svět. Pronásledována tajemnými kreaturami z písmen, šelestícími mozaikovými hady a létajícími galeonami utíká Catalina do Malfurie. Magického útočiště pro čarodějky, které se vznáší v oblacích, obklopeno vírem z havraních pírek. Pocit bezpečí si však vychutnává jen krátce. Pokud chce zachránit ty, na kterých jí záleží a zastavit invazi stínů, musí Malfurii opustit a cestovat tam, kde možná najde odpovědi na otázky, které zatím zůstávají zahaleny v temné mlze…
Druhý díl napínavé fantasy trilogie!







Catalina utekla z Barcelony pomocí Malfurie. Ta se brání, sama od sebe přemisťuje a mění tvar. Vlastně můžeme s klidným svědomím říci, že je to srdce celého čarodějnictví. A Catalina? Ta má opravdu zvláštní nadání. Dokáže vše změnit pomocí jednoho tahu pera. Temné stíny se Cataliny a její schopnosti chtějí zmocnit. A můj názor?

Když jsem ho začínala číst, vypadalo to ohromně nadějně. Podle mého byl první díl mnohem lepší, ale i tak je to kniha plná fantasy a sci-fi prvků. Místy mi to přišlo poněkud.. zmatené, dalo by se říci. Co je nádherné, je ta obálka! Všech dílů, ty jsou neuvěřitelné. Z knihy je zcela zřejmé to, že autor má v oblibě Španělsko a Portugalsko. Hlavní hrdinové knihy totiž procestují hromadu měst z Pyrenejského poloostrova. A tím vlastně udělal obrovskou radost i mně, protože já jsem do těchto dvou zemí zamilovaná již od útlého věku.

Potkáme se zde s Kopernikem, jednou historickou postavou, která se objeví sice jenom na krátkou dobu, ale potěší vás né že ne. Chvílemi si budete i "okusovat nehty", opravdu. Občas jsem se v ději ztrácela. Avšak příběh je pořád čtivý, napínavý, svým způsobem i originální.

Hrozně se těším na poslední díl celé trilogie. Jsem zvědavá, jak to dopadne.
Četli jste knihu? Líbila e vám?


Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment, které mi knihu poslalo jako recenzní výtisk.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)