3. 10. 2014

První podzimní unboxing

Přemýšlím, co říci. Co napsat. Něco jako "Juhůů! Říjnový unboxing je tady!" Už mi to přijde tak moc obyčejné, že už musím vymyslet něco nového a snad i originálního. Ale zpět k unboxingu. Co mi nakladatelství Fragment poskytlo tentokrát? O co jsem si napsala a na co se těším až si přečtu?



Balíček to byl tedy pořádný. Na tři knihy se mi zdál opravdu až MOC veliký. Co v něm bylo?




Staré řecké báje a pověsti jsou pro mého malého brášku, který letos v září nastoupil do první třídy a mamina mu po večerech čte knihy, které jsou zajímavé a nejsou obyčejnou zplácanou hovadinou. 


Na Mayské proroctví se opravdu těším. Spolužačka tuto knihu četla a celkem se jí líbila. Tak uvidíme jak potěší mou duši.


A já hloupá si napsala o druhý díl. Má naprosto okouzlující obálku. A ten první díl snad ještě hezčí! Četli jste jí někdo? Co mohu od Poslední čarodějky očekávat?

Jaký byl váš knižní týden?

4 komentáře:

  1. ta posledni carodejka ma krasny obal, taky jsem na ni koukala. a zajima me recenze na baje a povesti :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mayské proroctvo mám doma tiež, no ešte som sa k nemu bohužial nedostala. :/ :) Ak bude recenzia, teším sa.

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)