3. 10. 2014

První podzimní unboxing

Přemýšlím, co říci. Co napsat. Něco jako "Juhůů! Říjnový unboxing je tady!" Už mi to přijde tak moc obyčejné, že už musím vymyslet něco nového a snad i originálního. Ale zpět k unboxingu. Co mi nakladatelství Fragment poskytlo tentokrát? O co jsem si napsala a na co se těším až si přečtu?



Balíček to byl tedy pořádný. Na tři knihy se mi zdál opravdu až MOC veliký. Co v něm bylo?




Staré řecké báje a pověsti jsou pro mého malého brášku, který letos v září nastoupil do první třídy a mamina mu po večerech čte knihy, které jsou zajímavé a nejsou obyčejnou zplácanou hovadinou. 


Na Mayské proroctví se opravdu těším. Spolužačka tuto knihu četla a celkem se jí líbila. Tak uvidíme jak potěší mou duši.


A já hloupá si napsala o druhý díl. Má naprosto okouzlující obálku. A ten první díl snad ještě hezčí! Četli jste jí někdo? Co mohu od Poslední čarodějky očekávat?

Jaký byl váš knižní týden?

5 komentářů:

  1. ta posledni carodejka ma krasny obal, taky jsem na ni koukala. a zajima me recenze na baje a povesti :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mayské proroctvo mám doma tiež, no ešte som sa k nemu bohužial nedostala. :/ :) Ak bude recenzia, teším sa.

    OdpovědětVymazat
  3. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It has been said that any bettor needs to look at this,

    Watch this now or stop betting on sports...

    Sports Cash System - Automated Sports Betting Software

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)