10. 10. 2014

Unboxing a soutěž se Stoletým staříkem

Co na mě čekalo na poště tentokrát? A ta soutěž? Jak to, že jsem vyhrála?
Jednalo se o první knihu od nakladatelství Host. Mám s nimi navázanou spolupráci už delší dobu, ale jen formou e-knih. Tentokrát mi byla udělena výjimka a kniha "Jak číst romány jako profesor" přišla v celé své kráse. Naprosto jsem se zamilovala do obálky. Ta barva se mi u knih zdá naprosto originální a jedinečná. Ještě jsem jí na žádné jiné neviděla.




A ta soutěž? V TV programu byla soutěž týkající se knihy "Stoletý stařík, který vyskočil z okna a zmizel" a já si řekla, že bych to mohla zkusit. Po odeslání sms zprávy jsem to okamžitě vypustila z hlavy, protože já v soutěžích nikdy nevyhrávám. A najednou mi napsala má drahá maminka, že přišla kniha i DVD. Ani netušíte, jakou jsem měla radost!





Na tuto knihu se obzvláště těším. Když čtete hodně knih, spousta z nich vám splývá nebo se vám motají. Kniha je podle recenzí velmi dobrá a vtipná. V první řadě vám zaujme ta nádherná barva obálky. Pokud jste ji někdo četl, rozhodně mi napište jak se vám líbila. :)




A Stoletý stařík? Všemi milovaný a mnou obdivovaný. Mrzí mne, že mám teď spoustu recenzních výtisků, protože to bude trvat hrozně dlouho, než se dostanu ke Staříkovi. Jaký je váš názor na Staříka? A co film? Jak se vám líbil film? Mě právě podle fotek moc nezaujal a toho se trochu bojím.




Troufám si říci, že tento týden byl opravdu dobrý. Co přinesl vám? :)

8 komentářů:

  1. Já bohužel nemůžu na Staříka nic říct, protože jsem ani neviděla film a ani jsem nečetla knihu, kterou bych ale moc chtěla! :) U mě byl tento týden také skvělý, protože jsem dostala novinky, mezi kterými je Kořist nebo Trhni si! a zrovna dnes mi přišel recenzní výtisk Kde hvězdy stále září. Kniha je vážně úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu od Hostu bych si taky chtela precist, dej vedet, jaka je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni já žádnou pevnou nikdy nedostala! Super, těším se na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Basterko, byla to jediná výjimka, protože jí neměli jako e-knihu. Tak se na ní moc těším.
    Rachel rozhodně napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pro Staříka si už dlouho plánuji zajít do knihovny, ale nemám čas a bojím se, že tam třeba ještě nebude. Film si chci nechat až na potom, protože se bojím, že by mě zklamal. :) Snad se k němu dostanu, co nejdřív a ať se ti líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :) Mamka zrovna včera chtěla koukat na DVD, tak jsem rázně zakročila a řekla, že DVD bude až po knize. Já z celého srdce doufám, že mě nezklame, protože se na něj moc těším a očekávání mám také velké :)

    OdpovědětVymazat
  7. Stoletý stařík je skvělý, jak kniha, tak film. Je to opravdu zajímavě napsaný a v některých místech se i zasměješ. Film mi oproti knize přišel trochu ochuzený o děj, ale vzhledem k rozsahu knihy se to dá pochopit

    OdpovědětVymazat
  8. There is shocking news in the sports betting industry.

    It has been said that every bettor must watch this,

    Watch this now or quit placing bets on sports...

    Sports Cash System - Robotic Sports Betting Software

    OdpovědětVymazat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)