2. 4. 2015

Filmové okénko č.1

Poslední dva měsíce jsou ... nečtecí.
Nemám náladu na jakoukoliv knihu a když ji přeci jen vezmu do ruky, po třiceti stránkách jí zase odložím. Každý týden se pokouším vrátit do příběhu plného frakcí (ano, stále jsem utopená v Alianci a nemůžu se dohrabat ke konci), krásného Tobiase a protivné Tris. Do konce mi zbývá nějakých sto stránek a pořád je nemohu přelouskat.
Stalo se to někdy vám? A co jste s tím dělali? Hrozně mi chybí to psaní článků, recenzí a všeho, ale na co mám psát recenze, když jsem nic nepřečetla? Teď se s dovolením přesuňme k hlavní náplni tohoto článku. O co půjde? 
Jak už jste si podle nadpisu všimli, dnes se trochu podíváme na zoubek filmům, které jsem za poslední dva měsíce viděla a musela jsem vám o nich  říci. Do diáře jsem si pořídila lepící papírek a píši si tam všechny filmy, které mne zaujaly a stojí za zmínku. Tentokrát vám přinesu jen tři a jeden seriál. Na čtvrtý se chystám zítra (dnes má premiéru). Ale o tom vám napíši článek v sobotu. :) A jaké to tedy jsou filmy?



1.LUCY
Akční/Sci-fi
2014, Francie
hodnoceno na csfd: 63%

Hlavní hrdinka Lucy? Typická blbá blondýna, jenž se zamiluje do každého blbečka v okolí a ten ji pak zamotá do nějakého problému. Jako třeba ten poslední. Zatáhl ji do obchodu s drogami, kterému vládne pan Janq. Než Lucy zjistí, co se ve skutečnosti děje, má v břiše zašitý pytlíček s velmi velmi vzácnou "drogou". Její mozek začne po užití oné vzácné drogy fungovat na 100 procent. Přičemž normální mozek funguje zhruba na 10 procent. Lucy neví co dělat a proto vyhledá profesora Normana, který je přeborníkem na lidský mozek. Za zády má Janga a jeho zabijáky, kteří chtějí svou vzácnou drogu zpět. 

Pro mne to byl jeden z nejlepších filmů, které jsem na toto téma viděla. Vím, že je to film rok starý, ale já ho objevila až teď a jsem z toho prostě nadšená. Pokud nevíte na co se kouknout a chcete něco akčního a ne žádnou romantickou prkotinu, Lucy je film právě pro vás.






2. PADESÁT ODSTÍNŮ ŠEDI
Drama/Romantický
2015, USA
hodnoceno na csfd: 44%


Nedávno jsem přidávala článek na blog, ve kterém si můžete přečíst můj názor na film i knihu ( článek ZDE). Šla jsem do kina čistě ze zvědavosti a ani po měsíci nevím, jestli jsem byla překvapena příjemně či nepříjemně. Tento film zůstává obrovskou záhadou.  Jak se líbil vám?







3. REZISTENCE
Akční/Romantický/Sci-fi
2015, USA
hodnoceno na csfd: 71%


Ze Čtyřky a Tris jsou během okamžiku psanci. Nikde nemají chvilku klidu, nikde nejsou v bezpečí a nikdo není přítel, kterému by se v tak mizerné době dalo věřit.  A vůdkyně Sečtělých, Jeanine jim jde po krku. A především Tris, která je stoprocentně Divergentní. A to je přesně to, co Jeanine potřebuje. Vystavuje je pak náročným testům, které téměř nikdo nepřežije. Tris je přesně ta, kterou potřebuje. 


Když jsem vylezla z kina, měla jsem chuť říct prodavačce lístků ať mi těch 150,- vrátí. Až tak otřesné mi to přišlo. Měla jsem pocit, že podle knížky není téměř nic. Přijela jsem domů, udělala jsem si kafe a ještě čtyři hodiny potom jsem přemýšlela, proč že jsem tak zklamaná. Vždyť to tak hrozné přece nebylo. Efekty byly dokonalé. Děj trošku pokulhával a ještě jsem na to musela koukat v češtině. Už jsou to zhruba dva týdny, co jsem to viděla a pořád nejsem schopna napsat článek, protože by byl jen plný kritiky a odporu k tomuto filmu. Tak si prosím na můj názor počkejte.




4. THE CARRIE´S DIARIES 
Komendie/Romantický
2013, USA
hodnoceno na csfd: 66%


Píše se rok 1984 a 16-cti letá Carrie zemřela matka. Carriina mladší sestra Dorrit se stává nezvladatelnou a jejich otec se nechová tak, jak by měl. 

Jedná se o typický teenagerský seriál, který je vtipný, romantický a smutný. Myslím si, že to není pro kluky, ale slečny si stoprocentně přijdou na své. Carrie je krásná a má problémy jako každá mladá dáma v jejím věku. Zkoukla jsem celou první sérii když jsem byla nemocná a líbilo se mi to. Je to takové jiné, neokoukané. 




Co jste za poslední dva měsíce shlédli vy a jak se vám to líbilo? Jaký máte názor na tyto filmy? 
Přeji vám krásné velikonoční prázdniny! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velice děkuji za každý komentář. Vždyť sami víte, že potěší. :)